
Személyi asszisztenst
keresünk rendelőnkbe, azonnali kezdéssel
Akit keresünk:
• asszisztensi munkakörben több éves gyakorlattal rendelkező
• empatikus, kedves, kommunikatív, kreatív, rugalmas
• precíz és munkájára és megjelenésére igényes, megbízható hölgyet
Elvárás:
Minimum érettségi
Munkakör leírása:
• páciensek fogadása, nyilvántartása (pontos iratkezelés)
• levelezés
• telefonkezelés
• időpontok egyeztetése páciensekkel
• a rendelő napi szintű működéséhez és tisztán tartásához szükséges feladatok ellátása
• napi szintű ad hoc tevékenységek elvégzése: pl. banki ügyintézés, utalások elvégzése , postai ügyintézés, stb.
• a munkáltató kiszolgálása: pl. étkezések előkészítése, esetenként személyes ügyek intézése is.
Munkaidő:
heti 4 nap (Kedd-Péntek) 07:30-18:00,
alkalmanként tanfolyamokon és tréningeken szombati munkavégzés előfordulhat
Bérezés:
nettó 1300-1500 Ft/óra
Jelentkezés módja:
Fényképes önéletrajzokat egy motivációs levél kíséretében az alábbi e-mail címre várjuk:
Munkáltató adatai:
Dimenzionális Hangolás Kft.
1066 Budapest Teréz krt.
elérhetőség: 0630/223-4981